שוטר ימ"ר צפוי לעמוד לדין בפרשיית מות הנער אהוביה סנדק ז"ל

ישראל רובין No Comments on שוטר ימ"ר צפוי לעמוד לדין בפרשיית מות הנער אהוביה סנדק ז"ל

משפחתו של אהוביה סנדק ז"ל קראה למשטרה לעשות בדק בית רציני ולא להסתפק בהעמדה לדין של שוטר אחד. בארגון חוננו, קראו להעמיד לדין את כל המעורבים בטיוח הפרשה

המחאה על מותו של אהוביה סנדק ז"ל צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (ראשון) דווח כי הפרקליטות שוקלת להעמיד את אחד משוטרי ימ"ר ש"י בגין גרימת מותו של אהוביה סנדק ז"ל. כזכור מדובר בפרשת אהוביה סנדק ז"ל שנהרג בעת התהפכות רכב בו היה יחד עם נערים אחרים, בעת מרדף משטרתי פראי אחריהם, תוך ניגוח הרכב עם ניידת המשטרתית כפי שהעידו הנערים.

מששפחת סנדק דרשה לפתוח בחקירה פלילית כנגד השוטרים ולהעמיד לדין את האחראים למעשה שהביא לאובדן חיי בנם.

בתגובה לפרסום נמסר ממשפחת סנדק, "לצערנו החקירה של מות בנינו אהוביה טוייחה מהרגע הראשון בידי מח"ש, דבר שהביא לחקירה רשלנית, רפה ולא חקירה שמטרתה חקר האמת. אהוביה נהרג בידי שוטרים מימ"ר ש"י, שנהגו בפרעות, ללא כל רסן, וניגחו רכב בניגוד לחוק ובניגוד לנהלים".

עוד נמסר, "אהוביה המתוק לא יחזור, העמדת כל השוטרים לדין היא חובה של המדינה לכלל האזרחים, מאחורי השוטר עומדת יחידה שלמה, עם מפקדים, עם קצינים, אשר חלקם היו ברכב, חלקם נתנו הוראות וחלקם טייחו את האירוע ואת הזירה. יש פה תרבות ארגונית ומדיניות של ימ"ר ש"י, ולא אשמה של שוטר אחד. תפקיד המשטרה לייצג ערכי יושר וצדק- עם ישראל שהוא עם ישר ייתן אמון במשטרה רק אם היא תהיה נאמנה לערכיו".

"נער צעיר לא צריך למצוא את מותו במפגש עם שוטרים, עצוב שזה לא ברור ונחרץ לפרקליטות. אנחנו מבקשים מהמערכת לעשות בדק בית ותיקון שורשי. חלילה לא באים סתם לקנטר, אלא רק מבקשים את הטוב והיושר עבור עם ישראל", הוסיפו הורים.

בארגון חוננו הוסיפו "מעט מידי, מאוחר מיד, אך עדיין ניתן לתקן, אנחנו קוראים לפרקליט המדינה, אל תמשיך בטיוח, הראיות ברורות, הממצאים ברורים – השוטרים ניגחו את רכבו של אהוביה ז"ל בכוונה ובניגוד לחוק, והביאו למותו. דמם של נערי הגבעות לא זול, העמד לדין את כלל המעורבים, אל תפגע במעט האמון שנשאר לציבור ברשויות החוק", מסרו.



0 תגובות